BLOGGER TEMPLATES AND IMVU Layouts »

Friday 31 December 2010

hallo 2011♥ gudbye 2010♥

hallo:)
tepat pukul 00:00
berakhir lah suke duke kite
yg kite penah lalui pade 2010
same ade suke atau duke
tapi memang bayak memory
yg kite nak lupe and sukar nak lupe

2010.. jangan penah taye berape byk
suke and berape byk duke?
memang terlampau byk duke lahh kawan
name pun hidup..
cabaran datang mcm xekod mase
dugaan dtg xtentu ary..
edop sbgai manusie biase
yg lemah..
yg anye mampu menanges
and mampu bersabar..

2011..aku arap kan pekare yg
penah aku lalui pade 2010
tak akan muncul semule..
same ade suke atau duke..
aku nak bukak buku baru
jadi perempuan yg xpenah putus ase
and akan sentiase menerime
ape yg berlaku..
same ade baek atau buruk
semoge ape yg aku inginkan
pade 2011 tercapai lahh!

perkare yg aku xkan lupe pade 2010
suke:)
1.. dapat org yg aku lame tgu n syg
2.. dapat result PMR lulus
3.. dapat kawan baru
duke:(
1.. ilg mama..
2.. ade musuh..
3.. dihine..
4.. dikutuk..
5.. dibenci..

terlampau byk duke banding suke..
semoge tahun 2011 buad aku
lbey bayak happy berbanding sadd

azam 2011:)
1.. nak enjoy..
2.. xnak tinggal an alang
hehe!
wekk:P
kesah?
haha!
tq sayang:)

0 comments: