BLOGGER TEMPLATES AND IMVU Layouts »

Wednesday 29 December 2010

khamis atau jumaat?

alamak!
jawab lahh!
tolong bagi jawapan!
same ade khamis atau jumaat?
ade ape?
khamis ade photoshoot
ngn bdk2 convent!
jumaat comunity vendetta pulak!
akuh dalah taktahu mau g mane ny
kalau aku xg khamis member2 aku
cakap aku ny lupe kawan la
pentingklan bf lah ape lah!
kalau aku xg jumaat
bf aku pulak bising!
tolong lahh!
nak g due2!
tapi aku duduk dgn pakcik aku je
dye 2 dalah bodoh!
kongkong aku je!
xsanggup hilang due2
kawan yg sentiase ade ngn aku
bf yg aku sayang!
TOLONG LAHH!
boleh x aku xnak g due2?
wahh!
nape korg buad hari yg dekad?
khamis and jumaat!
adoyy!
dalah nak sch!
barang satu pun aku xbeli!
pakcik aku dah bising!
memekak je!
alau dak2 aku bace
tolong phm ini ayat
*korang aku leyh jmpe tiap ary
boleyh photoshoot bler2 mase
boleyh xnak g jmpe alang?
arghh! masalahnye ny tok taun dpn lahh!
cekgu soh aku dtg jugak:( ! *
ape pendapat korang?
alau bie bace tolong phm ini ayat
* bie akuh sayang kau lah!
aku nak jmpe kau lahh!
tapi mcm ne bie?
aku ade photoshoot khamis ny!
jumaat aku kene jmpe kau!
aku tak tau nak ckp mcm ne!
aku xnak ilang kau!
bie:( i realyy fedup!
mcm ne bie? :( ! *
bie!
ergh!
hmm:(

0 comments: